Innholdsmarkedsføring

Noen ganger er reklamens form og virkemidler begrensende på budskapet man ønsker å formidle. Historiefortelling om produkt og merkevare eller utgreiing av komplekse årsakssammenhenger krever et annet format med et tilpasset stemmeleie. Slik blir det innholdsmarkedsføring av.

Vil du at vi skal ringe deg?

Takk for din henvendelse. Vi ringer deg for videre oppfølging.

Content is king

Den digitale eksplosjonen gjør det umulig å argumentere for at det er mangel på innhold der ute. Samtidig skjerper det kampen om brukernes gunst og oppmerksomhet. For en merkevare i tøff konkurranse med andre markedsaktører kan nettopp det være vanskelig nok. Å nå frem med sin fortelling oppi det hele er er enda tøffere.

 

Det handler om å skreddersy din historie skreddersydd for ditt publikum på deres premisser. Våre skriveføre og formsterke innholdsmarkedsførere gjør derfor mer enn å produsere saklige artikler. Det blir stadig vanligere å benytte kjente fortellergrep fra TV gjennom videoklipp av ulik lengde og format.

Glad jente i mønstret jakke.

Sosiale medier

Sosiale medier har blitt retningsgivende for hvordan vi kommuniserer og deler informasjon.

Ved å bygge tilstedeværelse og markedsføre seg i sosiale medier tar man bedre vare på eksisterende kunder. Samtidig når man nye potensielle kunder og bygger merkevaren sin.

Målretting- og segmenteringsmulighetene i de sosiale annonseplattformene er intet mindre enn spektakulære.

Brukerens demografi, interesser, tidligere atferd og sosiale koblinger er bare noe av hva man har mulighet til å målrette mot.

Vil du at vi skal ringe deg?

Takk for din henvendelse. Vi ringer deg for videre oppfølging.

Til toppen