Knowit styrker seg på Salesforce

Publisert 01 aug 2019

Med kjøpet av Salesforce-byrået 4front styrker Knowit Experience posisjonen som et av Nordens ledende digitalbyråer med ytterligere kompetanse innen datadrevne kundeopplevelser.

- Salesforce er en av de mest interessante og raskest voksende tekniske plattformene innen datadrevne kunderelasjoner, både når det gjelder funksjonalitet og muligheter, sier Håvard Gundersen, som leder den norske satsningen på CRM i Knowit Experience.

- Gjennom kjøpet av Salesforce-byrået 4front skalerer vi opp tilbudet vårt, og blir en sterkere partner for våre kunder i både Norge og Sverige når det gjelder å bygge kundelojalitet og gode kundeopplevelser basert på data, sier Gundersen.

Knowit Experience har i dag drøyt 600 spesialister innen web, data analytics, e-commerce, design og kommunikasjon. Knowit Experience jobber med å skape gode brukeropplevelser, blant annet med løsninger for å utvikle og forsterke bedrifters interaksjon med sine kunder.

Med de nye medarbeiderne fra 4front forsterkes det eksisterende miljøet innen CRM med 13 Salesforce-spesialister. Dermed teller CRM-miljøet i Knowit Experience rundt 25 medarbeidere i Sverige og Norge.

- Sammen med Knowit kan vi nå ta vår dype kunnskap innen Salesforce til neste nivå. Det helhetlige synet på kundereisen som både Salesforce og vi har, kommer til å gi en enda større verdi for våre kunder fremover, sier Martin Haagen, direktør i 4front.

Kjøpet ble gjennomført 1. juli 2019, og varmerket 4front kommer til å bli en integrert del av forretningsområdet Knowit Experience, innen Knowit.

Bli kontaktet
Håvard Gundersen
Head of CRM, Knowit Norge
Til toppen