Fullfører kundereisen med CRM
Publisert 28 jan 2019
Kundeopplevelsen er ikke over idet du trykker på kjøpsknappen. I en tid der det knapt gir mening å snakke om merkelojalitet, blir kundens opplevelse etter kjøpstidspunktet viktigere enn noen gang. Med Knowit Experience CRM satser vi enda mer på de viktige siste stegene i kundereisen.
- Vi har lenge hjulpet selskap og organisasjoner med å nå ut med budskapet sitt og å konvertere trafikk til butikk. Stadig flere av kundene våre innser verdien og viktigheten av å beholde den gode kundeopplevelsen gjennom hele kundeforholdet – på tvers av kontaktpunkter og kommunikasjonsflater. Derfor utvider vi nå tjenestespekteret vårt med flere rådgivere og nye plattformer, sier Håvard Gundersen, ansvarlig for Knowits nye CRM-satsning i Norge (bildet over, t.v.).
Stadig bedre CRM-teknologi og mer treffsikker kundeinnsikt åpner for personaliserte kundeopplevelser og smartere kundedialog. Å selge til eksisterende eller tidligere kunder er langt enklere enn å bruke utestemme for å overtale nye. Verktøyene er skybaserte og sømløse. Valutaen er brede og validerte kundedata.
- Utviklingen på teknologisiden og senere års konsolidering av funksjonalitet og plattformer gjør det mulig å jobbe med oppfølging av kunder på stadig nye måter. Teknologien har også blitt rimeligere, noe som bidrar til at også mindre virksomheter kan ta den i bruk, sier Kenneth Lyngshede, som er ansvarlig for CRM-satsningen i Sverige (bildet over, t.h.).
Knowit Experience etablerer nå en egen CRM-enhet med ansatte i Oslo og Bergen. Faglig spesialisering vil være rådgivning og implementering av verktøy og prosesser for salg, kundeoppfølging og kundeengasjement.
Om Knowit
Knowit har over 2200 dyktige medarbeidere i Norden og mer enn 500 i Norge. I 28 år har vi bistått kunder med digital transformasjon. Vi så tidlig verdien av å la de beste kreative hodene, teknologene og strategene jobbe sammen i team. Dette har gitt oss en unik markedsposisjon.
Forretningsområdet Knowit Experience er beskrevet som Nordens ledende kommunikasjons- og teknologibyrå, med virksomhet i fire land. Gjennom målrettet digitalt nærvær og berikende brukeropplevelser via nett, mobil og sosiale medier, hjelper vi bedrifter, organisasjoner og andre virksomheter å nå sine forretningskritiske mål.