Utnytt data, personaliser budskap og automatiser med HubSpot

Dette frokostseminaret er for deg som ønsker å forstå hvilke muligheter som finnes i "all-on-one"-plattformen, HubSpot!


Når?
Tirsdag 10. desember, 2019.
Kl. 08.00 - 09.30 (09.30 - 10.00 Q&A med HubSpot og Knowit).
Frokost og registrering starter fra kl. 08.00.

Hvor?
Knowit Oslo, Lakkegata 53

I dette frokostseminaret blir du bedre kjent med Inbound Marketing og HubSpot som verktøy. Vi gir deg konkrete eksempler på hvordan plattformen kan brukes i hele kundens livsløp og viser deg hvordan du kan automatisere arbeidsprosesser, få fullstendig overblikk over kundekommunikasjonen og personalisere budskapet til kundene dine.

HubSpot er et verktøy som binder sammen kundedata og avdelinger. Plattformen tillater deg å jobbe med markedsføring på en måte som gir best mulig resultater for salg, og som hjelper deg med å forbedre dialogen slik at dine kunder kan utvikles til å bli ambassadører for din organisasjon.

HubSpot baserer seg på én felles CRM-løsning, med egne verktøy utviklet for markeds,- salgs- og kundeserviceavdelinger. Dette gjør at du enkelt kan komme i gang med personalisering av kundedialogen og drive automatisert markedsføring basert på hva som skjer gjennom hele kundereisen.

Jobber du med salg, markedsføring og kundeservice, og ønsker å finne en løsning som gir deg full oversikt over kundene dine? Da kan vårt frokostseminar være noe for deg.



Alan Lynam

Alan Lynam, HubSpot

Alan har vært med på HubSpot sin reise fra 40 til 900 ansatte i Dublin på fem år. Han jobber tverrfaglig mellom salg og kundeservice, og har ledet flere effektive endringsprosesser i selskapet.

På dette frokostseminar går han nærmere inn på Inbound-metodikken i kombinasjon med HubSpot som plattform, og hvordan man kan tenke på kundereisen når man tar i bruk løsningen. 

Wibeke Øian Knowit

Wibeke Øian, Knowit

Wibeke har spesialisert seg på Marketing Automation og datadrevet kundedialog hos Knowit. Hun har jobbet med HubSpot som et verktøy for sine kunder i 3 år, og har opparbeidet seg 20 HubSpot-sertifiseringer.

For å gi den beste kundeopplevelsen mener Wibeke det er viktig at alle systemer snakker sammen. I tillegg må all kundedata være samlet på ett sted. Denne morgenen viser hun deg noen eksempler på nettopp dette, og hvordan HubSpot kan benyttes for en mer effektiv kundekommunikasjon.

Til toppen