Event

FULLT - Marketing Automation – hvorfor og hvordan?

I et markedsføringsperspektiv er kundedata hard cash. Dette gir innsikt som kan optimalisere kundeopplevelser, kundedialog og kundeforhold. Det å tilegne seg kundedata har derfor blitt et mantra i bransjen. Men, like viktig som data er hva slags data du samler, hva du bruker det til, og hvordan.

I dette frokostseminaret ser vi nærmere på hvordan du får realisert verdi ut av din marketing automation strategi, viktigheten av å jobbe tverrfaglig og hvordan du kan bruke kundedata til å legge grunnlaget for en tilpasset og givende kommunikasjon med nye og eksisterende kunder. Du vil blant annet få høre Stian og Knut fra ODIN Forvaltning og verktøy.no dele av sine erfaringer knyttet til datadrevet kundedialog og automatisering.

Når?
Tirsdag 11. september, 2018.
Kl. 08:00 - 10:30

Hvor?
Lakkegata 53, Oslo - Auditoriet i Sundtkvartalet.

Påmelding
Alle plassene er dessverre fylt opp.

Agenda

  • 08.00 Registrering, kaffe og lett servering.
  • 08.30 Hvorfor tverrfaglighet er et must i Marketing Automation (Knowit).
  • 09.00 Hvordan løfte kundetilfredshet med datadrevet kundedialog (ODIN Forvaltning)
  • 09.30 Digital endring – fra søkeordoptimalisering til marketing automation (verktøy.no)
  • 10:00 Avslutning og mingling: Bli med på Q&A om Inbound 2018 - verdens ledende Inboundkonferanse! 

 

Hvem passer seminaret for?
For alle som er interessert i hvordan man kan forbedre kunderelasjoner ved hjelp av teknologi. Fokus på tverrfaglighet, digital kommunikasjon, kundedialog og automatiseringsprosesser.

Foredragsholdere

Anne Rønning Anne er seniorrådgiver hos Knowit Experience og jobber med med marketing automation og e-handel. Hun har mange års variert erfaring med salg og digital markedsføring fra både B2B og B2C. I hennes innlegg fokuserer hun på tverrfaglighet for å legge grunnlaget for en vellykket marketing automation strategi.
Stian Strand Stian jobber som innholdsmarkedsfører og nettredaktør i ODIN Forvaltning, og er ansvarlig for deres satsning for å bedre selskapets kommunikasjon og kundetilfredshet. Med et uttalt mål om å øke kundetilfredsheten i ODIN Forvaltning var det essensielt å finne den beste løsningen for å optimalisere dialogen med eksisterende og nye kunder. Gjennom foredraget sitt forteller han hvorfor datadrevet kundedialog og HubSpot ble løsningen.
Knut Olaf Hauge Knut Olaf er sentral i G.Coward og verktøy.no. hvor han har ansvar for store deler av den fysiske og virtuelle delen av bedriften. Bli med på den digital reisen fra tradisjonell jernvarehandel til ledende nettleverandør av verktøy, og hvordan datadrevet dialog ved HubSpot driver markedsføringen deres i dag.
Til toppen