Vil amygdalaen min like appen din?

Hvis du vil lykkes på nett bør du vekke følelser som gjør at folk blir glade i appen eller nettsiden din. De må bli personlig berørt – føle det på ekte. Helt inn i amygdala og det limbiske systemet.

Alt på nettet har etter hvert blitt veldig likt – styrt av få store aktører, teknologiske standarder og best practice. Hvordan kan merkevaren komme til uttrykk i løsning og brukeropplevelse?

Morten og Jan Frode snakker om hvorfor emotional design, stemmeleie og UX writing er vel så viktig som teknologier som AI, blockchain og VR.

Emotional design, tone of voice, UX writing, microcopy er kanskje buzzwords men også uvurderlige virkemidler når du vil gi merkevaren og løsningen din personlighet. Og hvem vil ikke det?

 

Hvor?

Kaféen i Media City Bergen, Lars Hilles gate 30


Når?

Tirsdag 19. mars 2019
Kl. 08:30–10:00


Hvem passer seminaret for?

Folk som jobber med merkevarer, brukeropplevelse og markedsføring.

Foredragsholdere

Jan Frode Instefjord Christensen Konseptutvikler og tekstforfatter
Morten Rosenlund Konseptutvikler og grafisk designer
Til toppen