#MOVE

Kundereisen – mer enn bare en tur

Alle snakker om kundereiser. Altfor få tar turen for å finne ut hva det er.

Vi er enige i at kundeopplevelse og kundetilfredshet er to av de viktigste konkurransefortrinnene. Og den eneste egentlige måleenheten for suksess. De fleste ønsker å posisjonere seg «nærmere kunden» og konkurrere basert på optimal kundeopplevelse, gjennom hele kundens samhandling med deres produkt.

Selv om verktøyet har eksistert i mer enn et tiår, er det først de siste årene «kundereisen» har blitt mer enn bare et buzzword. Du har garantert sett «kundereise» i samme diffuse ordsky som «tjenestedesign» og «disruptiv»– men visste du at kundereisen også burde være et sentralt verktøy i all marketingsammenheng?

I dette frokostmøtet ser vi på hva en kundereise er, hvordan din bedrift burde benytte det, og viser deg hvordan du kommer i gang.

 

Når?
Tirsdag 2. oktober, 2018
08:30 - 09:30 (1 time)

Hvor?
Knowits lokaler i Nøstegaten 58, kart: https://goo.gl/Ua37QL
Anbefalt parkering: Klostergarasjen

Hvem passer seminaret for?
Alle

Emneknagger:
#digitalsering #tjenestedesign #kundereise

Foredragsholdere

Henrikke Haugan Tjenestedesigner & UX-designer
Hilde Nilsen Head of Performance
Til toppen