#MOVE

To bot, or not to bot...

Et av spørsmålene digitalisering og automatisering har ført med seg er hvordan chatbots kan påvirke og effektivisere kundebehandling. De har havnet på manges ønskeliste den siste tiden, på samme måte som appen for noen år tilbake, men er de virkelig for alle?

Et argument for å ta i bruk en chatbot, som med all automatisering, er selvfølgelig effektivisering og kostnadsbesparelser. Det en ikke må glemme er at en chatbot blir bedriftens ansikt ut mot kundene. Det er ikke gitt at avansert teknologi garanterer suksess. Den smarteste boten trenger ikke være den beste. Det handler om å løse en oppgave enklere, raskere og bedre enn en alternativ prosess. Det handler om kundeopplevelsen. I seminaret vil vi gå gjennom vår prosess for å lykkes med chatbot.

Vi har også gleden av å få besøk av Boost.ai som vil presentere sin løsning.

Når?
Tirsdag 20. februar, 2017
08:30 - 10:00 (1,5 time)

Hvor?
Knowits lokaler i Nøstegaten 58, kart: https://goo.gl/Ua37QL
Anbefalt parkering: Klostergarasjen

Hvem passer seminaret for?
Ledere, forretningsutviklere og ansvarlige for kundedialog

Foredragsholder:
Fredrik Broch Elgaaen
Strategisk rådgiver, Knowit Experience

Henry Vaage Iversen
Co Founder & Chief Product Officer, Boost AI

Bo Johannesen
AI Solution Manager, Boost AI

Emneknagger:
#chatbots #innovasjon #digitalsering

Foredragsholdere

Fredrik Elgaaen Strategisk rådgiver
Henry Vaage Iversen Co Founder & Chief Product Officer,Boost AI
Bo Johannesen AI Solution Manager,Boost AI
Til toppen