Event

Seminar om "den digitale arbeidskraften"

De ansatte er et selskaps største ressurs – det er nettopp dette argumentet som belyses i "Den digitale arbeidskraften". Bedriftsledere over hele verden kan bekrefte at arbeidsmengden vanligvis stiger jevnt samtidig med at effektivitetskravene øker. Det beste tiltaket for å bevare tilfredsheten blant medarbeiderne og ikke minst deres helse er den velkjente frasen "jobb smartere, ikke hardere". Med andre ord, fjern de ansattes kjedelige, dagligdagse og trivielle oppgaver, slik at de kan få brukt de gode ferdighetene sine på en annen måte -  til fordel for både dem selv, kundene og selskapet.

I vår seminarserie om robotic process automation, kunstig intelligens og digitale assistenter, vil vi avdekke oppblåste ideer gjennom praktiske eksempler og forståelige forklaringer. Nå har du muligheten til få høre foredragsholderne nok en gang fortelle om deres gode erfaringer og utvide din digitale horisont.

Du møter blant andre:

  • Debjani Roy, SVP Global Head Robotics and AI Foundations, Citi

  • Søren Hebsgaard, Chief Digital Officer, Topdanmark

  • Einar Michaelsen, Nordic Automation Manager, Santander Consumer Bank

  • Oulfat Afroukh, Project Manager, CBB Mobil

  • Brian Thomas Scherlund, Udviklingskonsulent, Statens IT

  • Michaela Nilsson, Head of Analytics & Data Governance, E.ON

 

 

Presentasjoner holdes på engelsk og på dansk.

Kort om RPA, chatbots og kunstig intelligens.

Robotisk prosessautomatisering kan blant annet bidra til å frigjøre personalkrevende kapasitet fra oppgaver og prosesser og heve kvaliteten på oppgaveløsningen, siden roboten alltid gjør det den blir bedt om, eller øke gjennomstrømmingstiden til prosesser og prosjekter. Vi har ofte sett at ansattes tilfredshet vanligvis stiger fordi den administrative roboten tar over de banale gjøremålene som de ansatte kanskje synes er kjedelige.  

En Chatbot er en elektronisk medarbeider som alltid er tilgjengelig og kan raskt hjelpe deg ved å svare på alle mulige spørsmål innenfor dens valgte kunnskapsområde. Dialogen utføres via et enkelt brukergrensesnitt på en nettside eller via en app på telefon eller nettbrett. Hvis Chatboten er i tvil eller mangler kunnskap, videresender den helt enkelt spørsmålet til riktig person.

Kunstig intelligens kommer i forskjellige innpakninger, men felles for de ulike teknologiene er ønsket om å forbedre organisasjonens operasjonelle aktiviteter. Det kan være alt fra håndtering av kunder som ringer til et kontaktsenter til automatisk kontering av fakturaer fra underleverandører basert på innholdet i fakturaen via talegjenkjenning og digitale agenter, som for eksempel chatbots.

Til toppen