Stilling

CRM-rådgiver for prosesser og verktøy

Trigges du av å hjelpe selskaper med digitale kundeopplevelsene og kundeutvikling? Eller du kanskje er enig med oss i at intelligent bruk av kundedata er en forutsetning for de beste kundeopplevelsene? Da trenger vi deg med på laget.

Knowit Experience opplever stadig større etterspørsel fra kunder som vil jobbe smartere og mer helhetlig med sine salgs- og kundeprosesser. Utviklingen i kjøpsadferd, kommunikasjonsformer og systemstøtte muliggjør nye måter å jobbe på og stiller nye krav til kompetanse og organisering. Vi søker derfor nå etter flere rådgivere og spesialister innen CRM. Vi har et av de sterkeste fagmiljøene i Norden innen teknologi og kommunikasjon, og arbeider med en rekke kjente merkevarer.

Vi vil gjerne komme i kontakt med deg som har erfaring med å rådgi organisasjoner i valg, oppsett og bruk av CRM-systemer. Eller deg som har sittet som superbruker på Salesforce eller MS Dynamics.

Vi er ute etter strukturerte og gode formidlere – som liker å finne den beste løsningen på hver enkelt kundes unike behov og hjelpe dem med å sette disse løsningene ut i livet. Begrepene som brukes om dette er mange – fra salgsstøtte, leads nurturing, leads management til customer engagement og customer loyalty management. Fellesnevneren er som oftest CRM.

Vi ser etter deg som har:

  • Erfaring med å rådgi selskap i valg og bruk av CRM-system, fortrinnsvis Microsoft Dynamics eller Salesforce.
  • Erfaring som superbruker av MS Dynamics eller Salesforce.
  • Minimum en sertifisering i MS Dynamics eller Salesforce.
  • Relevant høyere utdanning.
  • God overordnet teknisk forståelse.

Vi håper du er:

  • Strukturert, grundig og har høy gjennomføringsevne.
  • Opplest på de seneste års utvikling på plattform- og verktøy-fronten.
  • God på skriftlig og muntlig kommunikasjon, både på norsk og engelsk.
  • Glad i å jobbe med mennesker.

Vi kan tilby:

  • En spennende stilling i et av bransjens hyggeligste, og mest kompetente byråer.
  • Tverrfaglige team som har den kompetansen som trengs for å lage gode opplevelser gjennom hele kundereisen.
  • En sentral rolle i fagmiljøet for CRM og kundeutvikling.
  • Mange spennende kunder i Norge og Norden.
  • Stor grad av selvstendighet.
  • Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
  • Meget hyggelig arbeidsmiljø i nye lokaler i Lakkegata, sentralt i Oslo.


Hvis du har noen spørsmål må du gjerne ta kontakt med Håvard Gundersen (havard.gundersen@knowit.no, +47 930 31 740)

Om selskapet

Knowit har over 2000 dyktige medarbeidere i Norden og mer enn 500 i Norge. I 28 år har vi bistått kunder med digitale transformasjoner. Vi så tidlig verdien av å la de beste kreative hodene, teknologene og strategene jobbe sammen i team. Dette har gitt oss en unik markedsposisjon. Forretningsområdet Knowit Experience er beskrevet som Nordens ledende kommunikasjons- og teknologibyrå, med virksomhet i fire land. Gjennom målrettet digitalt nærvær og berikende brukeropplevelser via nett, mobil og sosiale medier, hjelper vi bedrifter, organisasjoner og andre virksomheter å nå sine forretningskritiske mål.
Sted Oslo
Emne CRM
Forretningsområde Experience
Del
Til toppen