Stilling

CRM-utvikler/konsulent

Trigges du av å hjelpe selskap med det aller viktigste de driver med – nemlig kundeutvikling, kundeopplevelse og salg? Eller du kanskje er enig med oss i at intelligent bruk av kundedata er en forutsetning for de beste kundeopplevelsene? Da trenger vi deg med på laget.

Knowit Experience opplever stadig større etterspørsel fra kunder som vil jobbe smartere og mer helhetlig med sine eksisterende kunder. Utviklingen i brukeradferd, kommunikasjonsformer og systemstøtte muliggjør nye måter å jobbe på og stiller nye krav til kompetanse og organisering hos våre kunder. Vi søker derfor nå etter flere utviklere og spesialister. Vi har et av de sterkeste fagmiljøene i Norden innen teknologi og kommunikasjon, og arbeider med en rekke kjente merkevarer.

Vi vil gjerne komme i kontakt med deg som har erfaring med å rådgi organisasjoner i valg og bruk av CRM-verktøy. Og deg som har erfaring med å implementere, konfigurere og tilpasse de verktøyene som passer best – for at kundene skal kunne nå sine mål. Har du erfaring med noen av de ledende verktøysplattformene er det en fordel – men generalister oppfordres også å søke. Vi er ute etter strukturerte og gode konsulenter – som liker å finne den beste løsningen på hver enkelt kundes unike behov og hjelpe dem med å sette disse løsningene ut i livet.


Vi ser etter deg som har:

  • Erfaring med å sette opp og konfigurere skybaserte CRM-løsninger for kunder.
  • Erfaring med å oppgradere eller migrere on-premise løsninger til skybaserte alternativ.
  • Eller erfaring med å integrere CRM-løsninger med andre verktøy og systemer som nettbutikk, CMS, kundeservice, ERP eller andre forretningssystemer.
  • Kjennskap til et eller flere av de ledende nå skybaserte plattformene som SalesForce, MS Dynamics, Hubspot, eller lignende.
  • Relevant høyere utdanning.
  • God overordnet teknisk innsikt og forståelse.


Vi håper du er:

  • Strukturert, grundig og har høy gjennomføringsevne.
  • Flink til å forklare og formidle fagområdet ditt.
  • Opplest på de seneste års utvikling på plattform- og verktøysfronten.
  • God på skriftlig og muntlig kommunikasjon, både på norsk og engelsk.
  • Glad i å jobbe med mennesker.


Vi kan tilby:

  • En spennende stilling i et av bransjens hyggeligste, og mest kompetente byråer.
  • Tverrfaglige team som har den kompetansen som trengs for å lage gode opplevelser gjennom hele kundelivssyklusen.
  • En sentral rolle i fagmiljøet for CRM og kundeutvikling.
  • Mange spennende kunder i Norge og Norden.
  • Stor grad av selvstendighet.
  • Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
  • Meget hyggelig arbeidsmiljø i flunkende nye lokaler i Sundkvartalet, sentralt i Oslo.


Hvis du har noen spørsmål må du gjerne ta kontakt med Håvard Gundersen (havard.gundersen@knowit.no, +47 930 31 740)


Om selskapet

Knowit har over 2000 dyktige medarbeidere i Norden og mer enn 500 i Norge. I 28 år har vi bistått kunder med digitale transformasjoner. Vi så tidlig verdien av å la de beste kreative hodene, teknologene og strategene jobbe sammen i team. Dette har gitt oss en unik markedsposisjon. Forretningsområdet Knowit Experience er beskrevet som Nordens ledende kommunikasjons- og teknologibyrå, med virksomhet i fire land. Gjennom målrettet digitalt nærvær og berikende brukeropplevelser via nett, mobil og sosiale medier, hjelper vi bedrifter, organisasjoner og andre virksomheter å nå sine forretningskritiske mål.
Sted Oslo
Emne CRM
Forretningsområde Experience
Del
Til toppen