Stilling

Rådgiver kundeengasjement, -lojalitet og CRM

Er du lei av kundeopplevelser som bare er gode frem til kjøpet er gjennomført? Trigges du av å hjelpe selskap med å holde kundene engasjerte, fornøyde og lønnsomme over tid? Da trenger vi deg med på laget.

Knowit Experience opplever stadig større etterspørsel fra kunder som vil jobbe smartere og mer helhetlig med sine eksisterende kunder. Utviklingen i brukeradferd, kommunikasjonsformer og systemstøtte muliggjør nye måter å jobbe på og stiller nye krav til kompetanse og organisering hos våre kunder. Vi søker derfor nå etter flere rådgivere og spesialister. Vi har et av de sterkeste fagmiljøene i Norden innen teknologi og kommunikasjon, og arbeider med en rekke kjente merkevarer.

Vi vil gjerne komme i kontakt med deg som har erfaring med å rådgi organisasjoner i utforming av prosesser, kommunikasjon og i valg og bruk av verktøy til kundeoppfølging og mersalg. Eller deg som har jobbet med tilgrensende problemstillinger og gjerne vil utvide din horisont. Har du erfaring med noen av de ledende verktøysplattformene er det en fordel – men generalister oppfordres også å søke. Vi er ute etter strukturerte og gode formidlere – som liker å finne den beste løsningen på hver enkelt kundes unike behov og hjelpe dem med å sette disse løsningene ut i livet. Begrepene som brukes om dette er mange – fra Customer Engagement Management, Customer Potential Assessment, Retention Management til Customer Loyalty og Customer Lifecycle Management. Fellesnevneren er som oftest CRM.


Vi ser etter deg som har:

  • Erfaring med å rådgi selskap i utforming av strategi, kommunikasjon og prosess i sitt arbeid med kundeutvikling og kundelojalitet.
  • Eller erfaring med kundeutvikling og lojalitetsprogrammer gjennom tilrettelegging eller bruk av CRM-systemer.
  • Kjennskap til et eller flere systemer for digital kundeoppfølging, som SalesForce, MS Dynamics, Adobe eller lignende.
  • Relevant høyere utdanning.
  • God overordnet teknisk forståelse.


Vi håper du er:

  • Strukturert, grundig og har høy gjennomføringsevne.
  • Opplest på de seneste års utvikling på plattform- og verktøysfronten.
  • God på skriftlig og muntlig kommunikasjon, både på norsk og engelsk.
  • Glad i å jobbe med mennesker.


Vi kan tilby:

  • En spennende stilling i et av bransjens hyggeligste, og mest kompetente byråer.
  • Tverrfaglige team som har den kompetansen som trengs for å lage gode opplevelser gjennom hele kundelivssyklusen.
  • En sentral rolle i fagmiljøet for CRM og kundeutvikling.
  • Mange spennende kunder i Norge og Norden.
  • Stor grad av selvstendighet.
  • Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
  • Meget hyggelig arbeidsmiljø i flunkende nye lokaler i Sundkvartalet, sentralt i Oslo.


Hvis du har noen spørsmål må du gjerne ta kontakt med Håvard Gundersen (havard.gundersen@knowit.no, +47 930 31 740)


Om selskapet

Knowit har over 2000 dyktige medarbeidere i Norden og mer enn 500 i Norge. I 28 år har vi bistått kunder med digitale transformasjoner. Vi så tidlig verdien av å la de beste kreative hodene, teknologene og strategene jobbe sammen i team. Dette har gitt oss en unik markedsposisjon. Forretningsområdet Knowit Experience er beskrevet som Nordens ledende kommunikasjons- og teknologibyrå, med virksomhet i fire land. Gjennom målrettet digitalt nærvær og berikende brukeropplevelser via nett, mobil og sosiale medier, hjelper vi bedrifter, organisasjoner og andre virksomheter å nå sine forretningskritiske mål.
Sted Oslo
Emne CRM
Forretningsområde Experience
Del
Til toppen