Utfordring

Talkmore hadde behov for oppgradering og videreutvikling av eksisterende digitale flater. Dette inkluderte responsive, åpne nettsider samt «Mine sider» og app. Flatene skulle ha en god og enkel brukerflyt med tydelige definerte brukermål og konverteringstrakter. Hovedfokuset var å lage en sømløs kundeopplevelse på tvers av alle kanaler, som inkluderte et felles brukergrensesnitt med ny identitet og design i alle flater. Oppgavene skulle løses av et kjerneteam som samarbeidet tett med kunden underveis i prosjektet.

Prosess

Prosessen startet med en kartleggingsfase hvor fokuset var å få innsikt i mål, målgrupper og Talkmores kundereise. Det ble gjennomført flere arbeidsmøter med kunden for å få innsikt i forretningsmål, KPIer og overordnet målbilde. I denne fasen ble det gjennomført interne og eksterne, kvalitative og kvantitative brukerundersøkelser, for å kartlegge brukernes mål og behov. Dette inkluderte blant annet webanalyse, brukerintervjuer og online spørreundersøkelse. Innsiktsarbeidet resulterte i fire hovedområder som dannet grunnlag for øvrige faser, deriblant utvikling av åpne og lukkede nettsider samt en native app for iOS og Android.

Løsning

I dette prosjektet har Talkmore fått nye nettsider i publiseringsløsningen Sitecore 8.  Løsningen gir Talkmore mulighet til å personalisere budskap og innhold for de som besøker nettsiden. I tillegg har løsningen et innebygd verktøy for AB-testing og nyhetsbrev. I Talkmore-appen kan alle Talkmore-kunder kontrollere sitt eget mobilforbruk og enkelt administrere og endre abonnementet sitt. I tillegg kan brukerne bestille og avbestille ekstra pakker og tjenester samt se faktura-status. Appen gjør det mulig å få oversikt over forbruket til alle familiemedlemmer som har Talkmore-abonnement samt verve venner via SMS.

Ta kontakt
Anders Fossøy
Salg - Knowit Experience, Bergen
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Ved å fylle ut e-postadresse og klikke på abonnere samtykker du i at Knowit håndterer e-postadresse og navn med det formål å sende deg forespurt informasjon. Øverste ansvarlige for håndtering av en personopplysning er enten et datterselskap i konsernet eller Knowit AB. Hvis du vet hvilket Knowit-selskap som er behandlingsansvarlig, kan du alltid kontakte det Knowit-selskapet direkte, og du kan alltid kontakte oss på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer informasjonen så lenge samtykket fra deg finnes. Du kan når som helst kalle tilbake samtykket ved å klikke på avregistrere. Behandlingen skjer i samsvar med Knowits personvernerklæring.

Vil du at jeg skal ringe deg?

Ved å fylle ut e-postadresse og klikke på abonnere samtykker du i at Knowit håndterer e-postadresse og navn med det formål å sende deg forespurt informasjon. Øverste ansvarlige for håndtering av en personopplysning er enten et datterselskap i konsernet eller Knowit AB. Hvis du vet hvilket Knowit-selskap som er behandlingsansvarlig, kan du alltid kontakte det Knowit-selskapet direkte, og du kan alltid kontakte oss på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer informasjonen så lenge samtykket fra deg finnes. Du kan når som helst kalle tilbake samtykket ved å klikke på avregistrere. Behandlingen skjer i samsvar med Knowits personvernerklæring.

Takk! Jeg tar kontakt så snart som mulig.

Ta kontakt
Amund Brandsrud
Salg - Knowit Experience, Oslo
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Ved å fylle ut e-postadresse og klikke på abonnere samtykker du i at Knowit håndterer e-postadresse og navn med det formål å sende deg forespurt informasjon. Øverste ansvarlige for håndtering av en personopplysning er enten et datterselskap i konsernet eller Knowit AB. Hvis du vet hvilket Knowit-selskap som er behandlingsansvarlig, kan du alltid kontakte det Knowit-selskapet direkte, og du kan alltid kontakte oss på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer informasjonen så lenge samtykket fra deg finnes. Du kan når som helst kalle tilbake samtykket ved å klikke på avregistrere. Behandlingen skjer i samsvar med Knowits personvernerklæring.

Vil du at vi skal ringe til deg?

Ved å fylle ut e-postadresse og klikke på abonnere samtykker du i at Knowit håndterer e-postadresse og navn med det formål å sende deg forespurt informasjon. Øverste ansvarlige for håndtering av en personopplysning er enten et datterselskap i konsernet eller Knowit AB. Hvis du vet hvilket Knowit-selskap som er behandlingsansvarlig, kan du alltid kontakte det Knowit-selskapet direkte, og du kan alltid kontakte oss på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer informasjonen så lenge samtykket fra deg finnes. Du kan når som helst kalle tilbake samtykket ved å klikke på avregistrere. Behandlingen skjer i samsvar med Knowits personvernerklæring.

Takk! Vi tar kontakt så snart som mulig.

Etter denne oppgraderingen, så har appen blitt tusen ganger bedre. Sannsynligvis den beste appen fra en teleoperatør.

- Kundeomtale på App Store etter lansering

Til toppen