
Utfordringen
Forsterke visuell identitet og merkevare gjennom egne økologiske produktlinjer solgt i egne bakeverksted. Tydelig avsenderidentitet gjennom farger og budskap som samtidig fremhever egenarten til de ulike produktene i melserien.
Godt Brød baker med økologisk mel av fineste sort. Mel malt av korn som er stelt pent med. I pakt med naturen. Godt Brød ønsket å gi sine bakeglade gjester muligheten til å bake med verdens fineste råvare.
Forsterke visuell identitet og merkevare gjennom egne økologiske produktlinjer solgt i egne bakeverksted. Tydelig avsenderidentitet gjennom farger og budskap som samtidig fremhever egenarten til de ulike produktene i melserien.
Typografisk løsning i blokksats er sentralt i designet. Økologi er sunt og friskt. Sterke farger forsterker det vitale, moderne og ideologiske ved produktene. Tekster, farger og små illustrasjoner gir produktene egenart. En synlig, moderne og annerledes melserie som gir bakelyst.