Utfordringen

Forsterke visuell identitet og merkevare gjennom egne økologiske produktlinjer solgt i egne bakeverksted. Tydelig avsenderidentitet gjennom farger og budskap som samtidig fremhever egenarten til de ulike produktene i melserien.

Bilde av de nye melpakkene til Godt Brød

Løsningen

Typografisk løsning i blokksats er sentralt i designet. Økologi er sunt og friskt. Sterke farger forsterker det vitale, moderne og ideologiske ved produktene. Tekster, farger og små illustrasjoner gir produktene egenart. En synlig, moderne og annerledes melserie som gir bakelyst.

Den Gyldne Hane 2015 – Gullprisen for beste pakningsdesign

Lurer du på om vi kan hjelpe deg? Ta kontakt

Ved å fylle ut e-postadresse og klikke på abonnere samtykker du i at Knowit håndterer e-postadresse og navn med det formål å sende deg forespurt informasjon. Øverste ansvarlige for håndtering av en personopplysning er enten et datterselskap i konsernet eller Knowit AB. Hvis du vet hvilket Knowit-selskap som er behandlingsansvarlig, kan du alltid kontakte det Knowit-selskapet direkte, og du kan alltid kontakte oss på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer informasjonen så lenge samtykket fra deg finnes. Du kan når som helst kalle tilbake samtykket ved å klikke på avregistrere. Behandlingen skjer i samsvar med Knowits personvernerklæring.

Vil du at vi skal ringe deg?

Ved å fylle ut e-postadresse og klikke på abonnere samtykker du i at Knowit håndterer e-postadresse og navn med det formål å sende deg forespurt informasjon. Øverste ansvarlige for håndtering av en personopplysning er enten et datterselskap i konsernet eller Knowit AB. Hvis du vet hvilket Knowit-selskap som er behandlingsansvarlig, kan du alltid kontakte det Knowit-selskapet direkte, og du kan alltid kontakte oss på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer informasjonen så lenge samtykket fra deg finnes. Du kan når som helst kalle tilbake samtykket ved å klikke på avregistrere. Behandlingen skjer i samsvar med Knowits personvernerklæring.

Takk for din henvendelse. Vi ringer deg for videre oppfølging.

Til toppen