Knowit får ny stor rammeavtale med Skatteetaten

Publisert 19 sep 2017

Knowit har fått fornyet tilliten hos Skatteetaten og har signert en ny rammeavtale på tre år.

Skatteetaten er inne i en omfattende digitaliseringsreise med tydelige strategier som skal oppnås de kommende årene. Avtalen trer i kraft den 15. september og omfatter alle selskapene i Knowit-konsernet.

- Skatteetaten er en av de mest moderne offentlige aktørene, noe som innebærer spennende oppdrag og utfordringer for våre konsulenter. Vi ser frem til å bistå med å oppfylle myndighetenes nye strategier og mål, sier Bjørn Deverill-Mathisen i Knowit Solutions i Norge.

Anbudet var oppdelt i flere delområder där Knowit ble en av hovedleverandørerna på flertalet av desse områden,  samt underleverandør på ytterligare ett par.

- Skatteetaten er en av våre viktigste kunder og med det nye avtalen på plass styrker vi samarbeidet ytterligere. Det føles ekstra bra å oppnå så god tilbakemelding på flere av de delområdene som vi ble evaluert i.  Vi er stolte over å ha fått en fornyet tillit og ser frem til moderniseringsreisen de skal gjennom, sier Bjørn Deverill-Mathisen.

Les mer om Knowits digitale løsninger på knowit.se og knowit.no.