Dersom du har mange kundekontakter er det praktisk talt umulig å huske hver interaksjon du har hatt med kundene. Salesforce kan hjelpe deg med å holde orden på arbeidet teamet ditt gjør med hver kunde. Du kan se hvordan avtaler beveger seg gjennom systemet, hvilke e-postkampanjer som har blitt sendt ut og hvilken kundestøtte som er gitt. Lagring og administrasjon av kundedata i Salesforce gjør at du blir bedre kjent med kundene dine og får verdifull innsikt i kundereisen. Du får også en helhetlig oversikt over hvordan kundene drar nytte av virksomheten din.

Et økosystem for kundeutvikling

Med Salesforce kan bedrifter oppnå høyere kundetilfredshet og kundeutvikling ved å samle samtlige kundeprosesser i én og samme plattform. Ved å kunne markedsføre, selge og tilby kundeservice på ett og samme sted får du et 360 graders bilde av kundene dine, og kan bygge kunderelasjoner i verdensklasse.

I tillegg til at Salesforce støtter alle standard kundeprosesser ut av boksen, kan man med Salesforce AppExchange utvikle og markedsføre egne apper. Det er også mulig å få tilgang til tusenvis av nyttige, sikre og verifiserte applikasjoner og integrasjoner som allerede er utviklet av andre. Salesforce-plattformen har dessuten et robust og veldokumentert åpent API som gjør det mulig å integrere Salesforce mot hvilket som helst system. Dette gjør at du kan koble forretningsprosesser til Salesforce mer effektivt og booste produktiviteten.

Fleksibelt og sikkert i skyen

Salesforce plattformen er bygget som en skybasert løsning med tette skott mellom hver organisasjon. Dette betyr i praksis at alle brukere deler samme infrastruktur og instans av programvaren, samtidig som du kan være trygg på at dataene dine er sikret. Dermed har du fleksibiliteten til å bruke CRM-systemet hvor som helst og når som helst, og du kan dra nytte av automatiske og sømløse oppdateringer.

Salesforce var også blant de første som introduserte mobil CRM, som bygger opp under prinsippet om fleksibilitet. Uavhengig av hvor du er, kan du oppnå fullt potensiale med Salesforce via din telefon.

Brukervennlig og konfigurerbart

Salesforce er like enkelt å bruke som nettsidene du besøker hver dag. Du kan logge inn hvor som helst, samarbeide med dine kollegaer, og se og oppdatere kundedata når det passer deg.

Hver bedrift er unik og har visse forretningsprosesser som skiller seg fra andre bedrifter. Heldigvis er Salesforce spesifikt designet for konfigurasjon og tilpasninger slik at du kan få skreddersydd CRM-løsningen til dine behov. Knowit har ekspertisen du behøver, og kan sørge for at forretningsprosessene dine er ivaretatt ved å tilpasse Salesforce til dine prosesser, og ikke omvendt. Vårt teknisk sterke team har lang erfaring med Salesforce plattformen, både hva gjelder Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Commerce Cloud og Community Cloud. Vi utfører implementering som er i tråd med størrelse og forretningsprosesser for å sikre at du får en perfekt skreddersydd løsning for deres behov.

Salesforce har de siste årene vokst til det globalt desidert ledende økosystemet for kundeutvikling. Med en årlig global vekst på 30 prosent siste fire år, en kontinuerlig utvidelse og forbedring av plattformen og en lidenskapelig følgerskare virker de å lede an i slaget om verdensherredømme på CRM-siden.

Til toppen