Content is king

Den digitale eksplosjonen gjør det umulig å argumentere for at det er mangel på innhold der ute. Samtidig skjerper det kampen om brukernes gunst og oppmerksomhet. For en merkevare i tøff konkurranse med andre markedsaktører kan nettopp det være vanskelig nok. Å nå frem med sin fortelling oppi det hele er er enda tøffere.

Det handler om å skreddersy din historie skreddersydd for ditt publikum på deres premisser. Våre skriveføre og formsterke innholdsmarkedsførere gjør derfor mer enn å produsere saklige artikler. Det blir stadig vanligere å benytte kjente fortellergrep fra TV gjennom videoklipp av ulik lengde og format.

Glad jente i mønstret jakke.

Sosiale medier

Sosiale medier har blitt retningsgivende for hvordan vi kommuniserer og deler informasjon.

Ved å bygge tilstedeværelse og markedsføre seg i sosiale medier tar man bedre vare på eksisterende kunder. Samtidig når man nye potensielle kunder og bygger merkevaren sin.

Målretting- og segmenteringsmulighetene i de sosiale annonseplattformene er intet mindre enn spektakulære.

Brukerens demografi, interesser, tidligere atferd og sosiale koblinger er bare noe av hva man har mulighet til å målrette mot.

Lurer du på om vi kan hjelpe deg?
Mona Hvattum
Head of Consulting and Sales, Knowit Experience Oslo
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Lurer du på om vi kan hjelpe deg?
Idun Storm
Head of Consulting and Sales, Knowit Experience Bergen
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Til toppen