Vi i Knowit mener at man ikke kan skape gode opplevelser uten å ha kontroll over helheten. Derfor ser vi alltid på hele kundereisen før vi begynner å designe enkeltløsninger. Vi må vite hvor kundene dine har vært før de treffer våre løsninger, og vi må også ha oversikt over hva de skal gjøre når de forlater oss. Vet vi dette har vi mulighet til å treffe mye mer presist på den oppgaven de kom for å løse og vi kan lose dem trygt videre på sin ferd. Dette skaper gode opplevelser for kundene dine. Og for deg. 

Alle våre designere jobber kundesentrisk gjennom innsikt og analyse av behov og bruksmønster, forståelse av bedriftens mål og strategi og prioritering av de viktigste oppgavene som skal utføres på løsningene vi lager. 

Ta kontakt
Amund Brandsrud
Salg - Knowit Experience, Oslo
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at vi skal ringe til deg?

Takk! Vi tar kontakt så snart som mulig.

Ta kontakt
Anders Fossøy
Salg - Knowit Experience, Bergen
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at jeg skal ringe deg?

Takk! Jeg tar kontakt så snart som mulig.

Ta kontakt
Therese Tran
Salg - Knowit, Stavanger
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Lurer du på om vi kan ringe deg?

Takk! Vi vil ringe deg så snart som mulig!

Til toppen