Den totale identiteten består av logo og eksempelvis typografi, fargepalett, ikoner, mønster, fotostil, layout, taktile og digitale uttrykk. Alle kommunikasjonsflater (ex visittkort, mobil, kaffekopper, word of mouth) har ulike roller og ulike mottagere til ulik tid og i ulik kontekst. For å få en opplevelse av en levende men enhetlig merkevare trenger man å definere hvordan de ulike visuelle elementene opptrer sammen i merkeuniverset. 

For å sikre tilstrekkelig kraft i en visuell identitet trenger våre designere og strateger å dypdykke i hva som karakteriserer bedriften og hva som differensierer den. Vi ser på merkevaren med tjenestedesignerøyne og setter regler for den visuelle identiteten for alle prioriterte kontaktpunkter. På den måten tar vi høyde for utvikling av smarte og spennende uttak av et visuelt designuttrykk tilpasset de fleste flater og behov.

Ta kontakt
Amund Brandsrud
Salg - Knowit Experience, Oslo
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at vi skal ringe til deg?

Takk! Vi tar kontakt så snart som mulig.

Ta kontakt
Anders Fossøy
Salg - Knowit Experience, Bergen
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at jeg skal ringe deg?

Takk! Jeg tar kontakt så snart som mulig.

Til toppen