Sosiale medier

Sosiale medier har på kort tid blitt en sentral del av livene våre, og har på mange måter blitt retningsgivende for hvordan vi kommuniserer og deler informasjon.

Ved å bygge tilstedeværelse og markedsføre seg i sosiale medier har man muligheten til å ta bedre vare på eksisterende kundekrets, samtidig som man når nye potensielle kunder og bygger merkevare.

Målretting- og segmenteringsmulighetene i de sosiale annonseplattformene er intet mindre enn spektakulære.

Brukerens demografi, interesser, tidligere atferd og sosiale koblinger er bare noe av hva man har mulighet til å målrette mot.

Facebook annonsering

I 2016 er vi over 3,2 millioner norske brukere på Facebook og de aller fleste av oss er innom flere ganger om dagen. Alt det vi foretar oss på Facebook avgir små signaler om hvem vi er, hva vi er interessert i og hva som engasjerer oss. Dette sammen med informasjonen vi oppgir i profilen vår gir annonsører helt unike segmenteringsmuligheter når vi målretter annonsene våres. 

Ta kontakt
Amund Brandsrud
Salg - Knowit Experience, Oslo
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at vi skal ringe til deg?

Takk! Vi tar kontakt så snart som mulig.

Ta kontakt
Anders Fossøy
Salg - Knowit Experience, Bergen
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at jeg skal ringe deg?

Takk! Jeg tar kontakt så snart som mulig.

Til toppen