Hvorfor HubSpot?
Jobber du sammen med selgere, markedsførere eller kundebehandlere som savner å jobbe i en løsning som gir en fullstendig oversikt over kundene? Er du i tillegg lei av systemer som ikke snakker sammen og ønsker å forenkle dagens arbeidsprosesser? HubSpot er en plattform som binder sammen både avdelinger og arbeidsprosesser. Plattformen hjelper bedrifter med å tiltrekke, engasjere og begeistre kunder på en svært enkel måte. Løsningen baserer seg på én felles database (CRM), som gjør det mulig å segmentere kontakter i smarte, oversiktlige lister. Dette gjør at man enkelt kan komme i gang med personalisering av kundedialogen og jobbe med automatisert markedsføring.
Knowit er HubSpot Platinum Solution Partner, og leverer alle relevante tjenester knyttet til plattformen.
HubSpot-modulene
Les mer om de ulike HubSpot-modulene og mulige integrasjoner:
HubSpot-metodikk
Sentralt knyttet til HubSpot-plattformen er metodikken Inbound, en egen prosess optimalisert for å tiltrekke nye kunder, og gjøre dine eksisterende mer lojale. HubSpot-metodikken består av tre faser: tiltrekke, engasjere og begeistre. Ved å sette fokus på at kunden skal lykkes, blir de ikke bare fornøyde, men de ønsker også å formidle sin erfaring til venner og bekjente. Dette kan bedrifter dra nytte av i markedsføringen, som vil lede til nye leads. HubSpot illustrerer dette med et svinghjul, der kundene (i et CRM-system) er selve kjernen, hvor markedsføring, salg og service jobber sammen rundt kjernen.
Tiltrekke
Effekten av god kundeservice er godt omdømme og gode referanser. Dette skal sammen med andre markedsføringselementer tiltrekke seg nye leads. Historisk sett er det kun markedsavdelingen som jobber med å tiltrekke seg nye leads, men nå spiller servicen du gir kundene dine en større rolle enn tidligere.
Engasjere
Markedsføring og salg skal motivere og engasjere eksisterende og potensielle kunder. Dette steget er det samme som har vært i trakten tidligere. Markedsføring og salg må jobbe sammen for å engasjere leads og kunder til å ta kontakt, eller komme nærmere et kjøp. Vær tilgjengelig på den kanalen leads og kunder ønsker.
Begeistre
Salg og service skal begeistre kundene og sørge for at de lykkes. Sammen må salg og service jobbe for å begeistre kundene slik at de blir så fornøyde at de vil anbefale bedriften videre. Her må bedriften tilrettelegge slik at produktet eller tjenesten er enkel å forstå og ta i bruk, samt være tilgjengelig dersom kundene trenger ytterligere hjelp.
Hva vi kan bistå med
- Innsikt og strategi
- Design og brukeropplevelse
- Tekniske oppsett
- Integrasjon mot øvrige systemer
- Innholdsproduksjon
- Onboarding og opplæring
- Aktiv forvaltning basert på forhåndsdefinerte mål
Hvordan vi jobber
I Knowit tror vi på tverrfaglighet. Derfor består teamene som jobber med content marketing, inbound marketing og HubSpot av strategisk rådgivere, designere og utviklere. Alle sertifisert innen sitt spesialistområde. Hver kunde får sine dedikerte ressurser og kontaktpunkt til disposisjon etter avtale.
Vi er tilhengere av smidig kommunikasjon, og liker verktøy som Slack, Jira og Trello for planlegging og gjennomføring.
Hvorfor velge oss
Knowit Experience CRM er spesialiserte innen CRM-implementering, support og rådgivning. Våre konsulenter har mange års spesialistkunnskap og er HubSpot-sertifiserte.
Vår kultur preges av åpenhet, forståelse for kundens virksomhet, høy spesialistkompetanse og en vilje til å stadig utvikles. Vi er dedikerte til å få kundene våre til å nå sine mål, og til å bli deres strategiske partner for å hjelpe dem videre på den digitale reisen.
Kontakt oss for en prat og tilpasset demo
Ønsker du å vite mer om HubSpot eller andre CRM-systemer, og hvordan vi kan hjelpe?
1. Fyll ut skjemaet under
2. Vi tar kontakt for å avdekke deres behov
3. Deretter avtaler vi en presentasjon og demo av løsning tilpasset akkurat dere