Vil du at vi skal ringe deg?

Takk for din henvendelse. Vi ringer deg for videre oppfølging.

Content is king

Den digitale eksplosjonen gjør det umulig å argumentere for at det er mangel på innhold der ute. Samtidig skjerper det kampen om brukernes gunst og oppmerksomhet. For en merkevare i tøff konkurranse med andre markedsaktører kan nettopp det være vanskelig nok. Å nå frem med sin fortelling oppi det hele er er enda tøffere.

 

Det handler om å skreddersy din historie skreddersydd for ditt publikum på deres premisser. Våre skriveføre og formsterke innholdsmarkedsførere gjør derfor mer enn å produsere saklige artikler. Det blir stadig vanligere å benytte kjente fortellergrep fra TV gjennom videoklipp av ulik lengde og format.

Glad jente i mønstret jakke.

Sosiale medier

Sosiale medier har blitt retningsgivende for hvordan vi kommuniserer og deler informasjon.

Ved å bygge tilstedeværelse og markedsføre seg i sosiale medier tar man bedre vare på eksisterende kunder. Samtidig når man nye potensielle kunder og bygger merkevaren sin.

Målretting- og segmenteringsmulighetene i de sosiale annonseplattformene er intet mindre enn spektakulære.

Brukerens demografi, interesser, tidligere atferd og sosiale koblinger er bare noe av hva man har mulighet til å målrette mot.

Vil du at vi skal ringe deg?

Takk for din henvendelse. Vi ringer deg for videre oppfølging.

Til toppen