For å lykkes med innholdet ditt, må det være selgende og motiverende.

Du må informere, imponere og inspirere leseren. Og budskapet må være så tydelig at den fanger interessen til leseren. Budskapet må til enhver tid være attraktivt og relevant for mottaker, og samtidig differansiere seg fra dine konkurrenter.

Du må også treffe kundene dine der de er - akkurat når de leter etter det produktet du kan tilby.

Godt innhold starter med god innsikt og planlegging

Før man går i gang med å produsere innhold må man ha klart for seg hva slags innhold målgruppen er interessert i og hva bedriften skal oppnå med innholdet.

Godt innhold bør alltid starte med god innsikt og planlegging. Vi bruker data fra søk, sosiale medier og andre kilder for å bli kjent med målgruppene. Målet er å  avdekke hva slags innhold som gir verdi i de ulike fasene av kundereisen.

Dette sikrer at vi produserer innhold som målgruppen faktisk er interessert i. Å lage innhold basert på søkedata er også en forutsetning for at innholdet vi lager blir funnet i Google, som for de fleste er den desidert viktigste trafikkdriveren.

Vi kan hjelpe deg med innsiktsarbeid,  og med å få på plass en enkel innholdsstrategi hvor vi setter mål og en lager en overordnet plan for produksjon og distribusjon av innhold.

Hvordan skrive treffende innhold

I Knowit Experience jobber våre tekstforfattere og innholdsutviklere tett sammen med våre eksperter innenfor innholdsmarkedsføring, og skreddersyr tekstene etter innsiktsarbeidet.

Å lære seg å skrive godt innhold er ikke gjort på en dag. Våre innholdsutviklere har mange års erfaring med redaksjonelle tekster, reklametekster og selgende innhold. Vi skriver gode kommersielle tekster med sterke budskap. Vi vil til en hver tid kunne vurdere hvilke virkemidler som vil forsterke budskapet.

Vi kan produsere innhold for deg om du trenger det. Vi kan gå over allerede eksisterende innhold, slik at det kan spisses, oppdateres og optimaliseres for søk. Vi kan også hjelpe deg og din bedrift med å lage innholdsstrategier og publiseringsplaner.

Distribuer innholdet ditt riktig

Hvordan sikrer du at innholdet tilrettelegges for synlighet i søkemotorer? Hvilke sosiale og digitale kanaler bør brukes for å distribuere innholdet mest mulig effektivt?

Det er svært viktig at kommunikasjon i alle plattformer og kanaler spiller på lag med hverandre og med innholdet slik at vi når riktig kunde med riktig budskap til riktig tid. Vi tilbyr løpende avtaler hvor vi arbeider kontinuerlig med å distribuere og optimalisere innhold. 

Vi kan også bistå med distribusjon i alle kanaler eller bistå i de kanalene hvor det er mest behov for analytisk kompetanse. 

Ta kontakt
Anders Fossøy
Salg - Knowit Experience, Bergen
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at jeg skal ringe deg?

Takk! Jeg tar kontakt så snart som mulig.

Til toppen