Reklame og kampanjer

Reklame virker ikke på meg. Du har sikkert hørt dette bli sagt både en og to ganger. Noen ganger er det helt rett. I andre tilfeller, de vi liker å snakke om, er merkevare, budskap, dramatisering og virkemiddel innbyrdes avstemt og nøye målt av mot definerte målgrupper. I klartekst: Man treffer brukeren med et tydelig budskap som oppleves som relevant, både i kanalen det formidles og på tidspunktet det eksponeres for publikum. Da virker reklamen. Eksemplene er utallige.

For å treffe på disse kriteriene, er man avhengig av et kreativt team som forstår dramatisert kommunikasjon gjennom tekst og bilder, analytikere med innsikt i ulike målgruppesegmenter som vet hva som opptar hver enkelt og hvilke medier som fanger deres oppmerksomhet. Mulighetene varierer med medieflatene, fra historiefortelling i en 30 sekunders spot til lynrask konvertering et klikk unna. Vårt svar er en tverrfaglig tilnærming basert på nødvendig innsikt. Og i bunn ligger alltid den sterke ideen – grunnmuren i all god reklame.

Glad jente i mønstret jakke.

Sosiale medier

Sosiale medier har blitt retningsgivende for hvordan vi kommuniserer og deler informasjon.

Ved å bygge tilstedeværelse og markedsføre seg i sosiale medier tar man bedre vare på eksisterende kunder. Samtidig når man nye potensielle kunder og bygger merkevaren sin.

Målretting- og segmenteringsmulighetene i de sosiale annonseplattformene er intet mindre enn spektakulære.

Brukerens demografi, interesser, tidligere atferd og sosiale koblinger er bare noe av hva man har mulighet til å målrette mot.

Vil du at vi skal ringe deg?

Takk for din henvendelse. Vi ringer deg for videre oppfølging.

Til toppen