Knowit tar regelmessig pulsen på de miljøene i verden som virkelig driver digitaliseringen fremover. De to siste årene har vi merket at fokuset beveger seg vekk fra ‘teknologi og digital’ og over til kundeopplevelse - CX – Customer Experience. Selv ledende teknologer hos Google i Silicon Valley snakker nå om empati og sterke kundeopplevelser.

Vi tenker dette er et godt budskap å ta med seg inn i julen, før nye og tøffe beslutninger skal tas i det nye året. Her har vi samlet åtte relevante artikler på hvordan vi tolker verden. Samtlige er publisert på knowit.no/tomorrow det siste året.

God jul og godt nytt år.

Big Data verdiløst uten kundeempati
5 min read
Aldri har markedsførere visst så mye om kundene sine, men likevel har kundene aldri vært mer misfornøyd med markedsføringen.

Datadrevne kundeopplevelser i nye økosystemer
5 min read
Spesielt bank, forsikring, strøm, bredbånd og mobil, er blant de mest utsatte og må endre kjernevirksomheten sin.

En bedre kundedialog med chatbots
4 min read
I dag er målestokken global og kundene forventer en behandlingstid på sekunder.

Inbound Marketing
3 min read
Den mest troverdige leads-magneten på mange år.

Teknologiforståelse redefinert
3 min read
Gamle helter har ikke lenger rett.

Hvem tar livet av abonnementsmodellen?
4 min read
Teknologisk gjeld truer livets rett, og mange har motiv for å ta knekken på din forretningsmodell.

Innholdet i sosiale medier er sjefens ansvar
4 min read
Sosiale medier styres av følelser og Content Marketing bør og kan gjennomsyre kommunikasjonen.

Forstår de ansatte hvem dere er og hvor dere skal?
3 min read
Hvordan kan den enkelte medarbeider motiveres til å forstå og uttrykke merkevaren deres.

Stein Opsahl
VP Strategisk rådgivning i Knowit Experience

Ved å fylle ut e-postadresse og klikke på abonnere samtykker du i at Knowit håndterer e-postadresse og navn med det formål å sende deg forespurt informasjon. Øverste ansvarlige for håndtering av en personopplysning er enten et datterselskap i konsernet eller Knowit AB. Hvis du vet hvilket Knowit-selskap som er behandlingsansvarlig, kan du alltid kontakte det Knowit-selskapet direkte, og du kan alltid kontakte oss på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer informasjonen så lenge samtykket fra deg finnes. Du kan når som helst kalle tilbake samtykket ved å klikke på avregistrere. Behandlingen skjer i samsvar med Knowits personvernerklæring.

Vil du at jeg skal ringe deg?

Ved å fylle ut e-postadresse og klikke på abonnere samtykker du i at Knowit håndterer e-postadresse og navn med det formål å sende deg forespurt informasjon. Øverste ansvarlige for håndtering av en personopplysning er enten et datterselskap i konsernet eller Knowit AB. Hvis du vet hvilket Knowit-selskap som er behandlingsansvarlig, kan du alltid kontakte det Knowit-selskapet direkte, og du kan alltid kontakte oss på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer informasjonen så lenge samtykket fra deg finnes. Du kan når som helst kalle tilbake samtykket ved å klikke på avregistrere. Behandlingen skjer i samsvar med Knowits personvernerklæring.

Takk! Jeg ringer deg så snart som mulig.

Til toppen