De 5 suksessfaktorene i en selvbetjeningsløsning
Suksessen til en selvbetjeningsløsning er en kombinasjon av fem faktorer:
- Kvaliteten på brukeropplevelsen
- Pris
- Tilgjenglighet
- Graden av automatisering
- Integrasjonen i forretningsmodellen, balansert mot kostnaden å beholde status quo, i dag og i forhold til konkurransebildet fremover
Hvordan gjør vi jobben?
Knowits forretningsanalytikere og forretningsutviklere bruker disse prinsippene og mangeårige erfaring innen selvbetjening til å modellere selvbetjeningsløsninger på internett, integrert mot interne produksjonssystemer og eksterne datakilder.
Knowit tar sluttkundens ståsted, og med utgangspunkt i konkurransesituasjon, potensielle rasjonaliseringsgevinster og salgsgevinster, fjerner vi manuelle stoppunkt hos leverandør eller effektiviserer disse i størst mulig grad.
I tett samarbeid med våre kunder spesifiserer vi løsningene med brukergrensesnitt, forretningslogikk og integrasjonsdokumentasjon ferdig på papiret - deretter koder vi løsningen.