De 5 suksessfaktorene i en selvbetjeningsløsning

Suksessen til en selvbetjeningsløsning er en kombinasjon av fem faktorer:

  • Kvaliteten på brukeropplevelsen
  • Pris
  • Tilgjenglighet
  • Graden av automatisering 
  • Integrasjonen i forretningsmodellen, balansert mot kostnaden å beholde status quo, i dag og i forhold til konkurransebildet fremover

Hvordan gjør vi jobben?

Knowits forretningsanalytikere og forretningsutviklere bruker disse prinsippene og mangeårige erfaring innen selvbetjening til å modellere selvbetjeningsløsninger på internett, integrert mot interne produksjonssystemer og eksterne datakilder.

Knowit tar sluttkundens ståsted, og med utgangspunkt i konkurransesituasjon, potensielle rasjonaliseringsgevinster og salgsgevinster, fjerner vi manuelle stoppunkt hos leverandør eller effektiviserer disse i størst mulig grad.  

I tett samarbeid med våre kunder spesifiserer vi løsningene med brukergrensesnitt, forretningslogikk og integrasjonsdokumentasjon ferdig på papiret - deretter koder vi løsningen.  

Ta kontakt
Amund Brandsrud
Salg - Knowit Experience, Oslo
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at vi skal ringe til deg?

Takk! Vi tar kontakt så snart som mulig.

Ta kontakt
Anders Fossøy
Salg - Knowit Experience, Bergen
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Vil du at jeg skal ringe deg?

Takk! Jeg tar kontakt så snart som mulig.

Heldigitale løsninger med elektronisk signatur

Knowit har vunnet priser for gode løsninger og er ledende på effektiv bruk av elektronisk signatur og elektronisk ID i Norden (BankID, svensk BankID, danske NemID ). Nå kan man ha end-to-end helautomatiske løsninger, som ivaretar hele bestillings- og kjøpsprosesser på en trygg og effektiv måte - og som er tilrettelagt for at kunden skal kunne gjøre seg ferdig der og da. Ingen flere utsendelser uten respons eller uforpliktende kjøp.

Til toppen