Virksomheten
Skal vi ha nytte av dataene, må vi analysere dem på riktig måte. Du vet kanskje hvordan feilfrekvensen på maskinene i maskinparken ser ut i dag, men du har også behov for å vite hvordan den ser ut om 3 år.
Ved å stille prognoser ut fra de eksisterende dataene – fra en enkelt datakilde eller en kombinasjon av kilder – kan du foreta lønnsomme investeringer. Analytikerne våre har erfaring fra mange ulike bransjer. Kombinert med avansert teknologi tilbyr vi virksomheten din høy kvalitet og forretningsverdi.
Kundene
Hver bransje har sine kundetyper. Jo mer du vet om dem, desto større sjanse har du for å lykkes med virksomheten. Hvilke produkter eller tjenester kjøper kundene dine mest – eller minst – av? Hva kommer kundene til å spørre etter i butikken i morgen? Hvordan skal vi bemanne kundetjenesten neste år?
Med prediktiv analyse kan vi vurdere hvor kundene dine er på vei og hvorfor. Det gir deg viktig innsikt og er en viktig beslutningsstøtte som bidrar til å optimalisere virksomheten.