Gå til hovedinnhold
Til hjemmesiden til Knowit

Knowit tilbyr neste generasjons forretningssystem på det norske markedet

Knowit styrker tilbudet innenfor management consulting med nye tjenester for digitale forretningsprosesser og skybaserte ERP-løsninger. Den nye virksomheten blir et viktig tilskudd for Knowit og skaper et enda mer komplett tilbud. Virksomheten lokaliseres til Oslo innenfor forretningsområdet Insight.

Etterspørselen etter rådgivning og implementering av moderne skybaserte forretningssystem øker. Med dette som bakgrunn starter Knowit nå en ny virksomhet sammen med et dedikert team av erfarne spesialister.

Knowit Insight er et forretningsområde i Knowit med 400 management konsulenter i Norden. Ved intelligent bruk av teknologi og forretningsstrategier hjelper Knowit Insight kundene med å lykkes i den digitale transformasjonen, og samtidig bidra til å skape en bærekraftig fremtid.

– En megatrend som påvirker arbeidsplassene våre er automatisering. Det skjer på kontorene, i produksjon av varer og tjenester og i transport. Pandemien har gjort at utviklingen går enda raskere, og en stor del av jobbene våre kommer til å forsvinne eller ta en ny form. I Knowit hjelper vi allerede våre kunder å navigere i dette, og skal nå sammen med nye kolleger utvikle tjenester og leveranser innenfor neste generasjons skybaserte ERP- og forretningssystemer. Jeg er glad for at vi har fått en svært erfaren leder ombord for å lede denne satsningen, sier Christian Hartmann, Head of Knowit Insight i Norge.

Det nye teamet kommer til å ledes av Tom Hauge, som blant annet har vært leder for Apple og CGI i Norge. Tom har også lang erfaring som konsulent og rådgiver, og vil starte opp virksomheten sammen med et team av erfarne konsulenter nå i vår.

– Det kjennes utrolig spennende å få mulighet til å bli en del av Knowit sammen med et kompetent og engasjert team av konsulenter og spesialister. Jeg ser stort potensiale i å kunne bredde Knowits nåværende tilbud med et sterkt tilskudd og kompetanse innen skybaserte forretningssystemer. Vi blir en tett og lettbent organisasjon, og vil kunne støtte og veilede kunder til mer effektive og lønnsomme forretningsprosesser, sier Tom Hauge, som blir ansvarlig for det nye tilbudet.

– Knowits desentraliserte selskapskultur og tydelige visjon om å bidra til et bærekraftig og menneskelig samfunn er attraktivt for både medarbeidere og kunder, og jeg ser virkelig frem til å bli med på Knowits reise mot videre vekst, avslutter Tom Hauge.

Maria Nikitina

Salgsansvarlig