
Utfordringen
ODIN hadde behov for å fornye seg på digitale flater og ønsket å bygge et godt fundament i en digital strategi. Dette skulle omfatte nye nettsider, strategi i sosiale medier, digital annonsering og avansert webanalyse.
ODIN er en av Norges ledende fondsforvaltere, som i 2014 ønsket å styrke sin digitale tilstedeværelse. I dette prosjektet har Knowit stått for leveransen av nye nettsider, sosiale medier strategi, digital annonsering og avansert webanalyse.
ODIN hadde behov for å fornye seg på digitale flater og ønsket å bygge et godt fundament i en digital strategi. Dette skulle omfatte nye nettsider, strategi i sosiale medier, digital annonsering og avansert webanalyse.
Vi lagde en digital, responsiv løsning, i tillegg til å produsere en tydelig strategi for sosiale medier, søkemotoroptimalisering, digital annonsering, webanalyse samt å stod vi for drift og vedlikehold.
Det har vært en fryd å jobbe med dere, og for min del har det vært hvilepuls tvers gjennom prosjektet. Dette har virkelig gått på skinner. Og for et fantastisk resultat.
- Elisabeth Lunde, ansvarlig for forretningsutvikling digitale kanaler i ODIN.
Etter lanseringen av nye nettsider steg besøk fra organisk søk i Google med 100%. Lastetiden ble redusert med 45% og besøk fra mobil økte med 120%. Den nye digitale strategien bidro i tillegg til at flere i organisasjonen jobber nå med digitalt innhold.