Skjermbildeeksempel av odinfond.no vist på en mobiltelefon

Utfordringen

ODIN hadde behov for å fornye seg på digitale flater og ønsket å bygge et godt fundament i en digital strategi. Dette skulle omfatte nye nettsider, strategi i sosiale medier, digital annonsering og avansert webanalyse. 

En hånd som holder en mobiltelefon med odinfond.no

Løsningen

Vi lagde en digital, responsiv løsning, i tillegg til å produsere en tydelig strategi for sosiale medier, søkemotoroptimalisering, digital annonsering, webanalyse samt å stod vi for drift og vedlikehold.

Det har vært en fryd å jobbe med dere, og for min del har det vært hvilepuls tvers gjennom prosjektet. Dette har virkelig gått på skinner. Og for et fantastisk resultat.

- Elisabeth Lunde, ansvarlig for forretningsutvikling digitale kanaler i ODIN.

Odin.no på en desktop og et nettbrett

Resultatet

Etter lanseringen av nye nettsider steg besøk fra organisk søk i Google med 100%. Lastetiden ble redusert med 45% og besøk fra mobil økte med 120%. Den nye digitale strategien bidro i tillegg til at flere i organisasjonen jobber nå med digitalt innhold.

Lurer du på om vi kan hjelpe deg?

Font på nett. Tilgjengelighet for kunden. Kostnadseffektiv markedsføring.

Til toppen