Ulike kunder har ulike preferanser Epost som kanal kan betjenes kostnadseffektivt ved bruk av ny teknologi Kunden får svar på sine spørsmål på minutter, ikke uker Eksempel
Samordne parallelle og fragmenterte funksjoner Flytt funksjoner til et lavkostland Standardiser og automatiser Stram inn kostnadskontrollen Konsolider innkjøp og leverandørbasen Senk
Mulighet Problem Løsning Det er vanskeligere og vanskeligere for virksomheter og merkevarer å skape varige og sterke relasjoner med forbrukere. Det er et hav av produkter og tjenester
Mulighet Problem Løsning Ved å identifisere underliggende vekstdrivere og detaljerte perspektiver på trendutvikling, kan selskaper i større grad ta riktige beslutninger som
Fakturaroboten Alfred Utfordringen Løsningen Resultatet Fakturaroboten Alfred hos Malling & Co Ledelsen i Malling & Co ville utforske sine digitale muligheter, inkludert intelligent
En helt ny bank Utfordring Leveranse Løsningen En helt ny bank Monobank Markedet flommer over av aktører som tilbyr usikrede lån, så hvordan kan en ny aktør konkurrere?
Modernisering av Sparebanken Vest Sparebanken Vest Sparebanken Vest er kjent som "den røde banken", og sammen med en godt innarbeidet logo har dette vært et element som har vært
Fremtidens bærekraftige energisystem Utfordringen Løsningen Resultatet Fremtidens bærekraftige energisystem For å oppfylle myndighetenes mål om nullutslipp og økende
Familier gjenforenes ved hjelp av data og ansiktsgjenkjenning Utfordring Løsning Resultat Utfordring Løsning Resultat Familier gjenforenes ved hjelp av data og ansiktsgjenkjenning Når
Resultatet Den nye nettbutikken er lansert, og Dale of Norway mottar en jevn strøm av ordre fra Norge, Europa og USA. All data om varer, priser, lagerstatus og ordre som tidligere måtte
Prisvinnende mobilitetsprosjekt Dette er HjemJobbHjem Nettsted Identitet Prisvinnende Prisvinnende mobilitetsprosjekt Samarbeid mellom Kolumbus, Bysykkelen, Statens vegvesen, kommunene
I drøyt 20 år har norske myndigheter stilt krav til importører og produsenter av elektriske produkter om at produktene skal samles inn, miljøsaneres og gjenvinnes. Det såkalte
Tar boligkjøperne ut av regnearket Utfordring Løsning Resultat Tar boligkjøperne ut av regnearket Privatmegleren stilte seg spørsmålet: Hva kan vi gjøre for å
Giverreise og Agil Arbeidsmetode Utfordring Løsning Resultat Giverreise og Agil Arbeidsmetode i UNICEF Norge UNICEF så et behov for å utvikle sin organisasjon i et bistandsmarked
Circle K x Knowit | Forenkler hverdagen for skandinaviske elbil-eiere Utfordring Løsning Resultat Circle K x Knowit | Forenkler hverdagen for skandinaviske elbil-eiere Med et økende
Samling av terminaldriften til Circle K i Europa Utfordringen Løsningen Resultatet Samling av terminaldriften til Circle K i Europa For å sikre lønnsomhet og konkurransekraft i
Norwegians etablering av et eget Shared Service Center (SSC) i Riga, Latvia Utfordringen Løsningen Resultatet Norwegians etablering av et eget Shared Service Center (SSC) i Riga,
Teknologisk lappeteppe blir fremtidsrettet innholdsplattform Utfordringen Løsningen Resultatet Teknologisk lappeteppe blir fremtidsrettet innholdsplattform OBOS OBOS er Norges største
Nettbutikk for Brilleland: Vennlig, enkel og profesjonell Nettbutikk for Brilleland: Vennlig, enkel og profesjonell Målet med nettbutikken til Brilleland er at den skal framstå på
Visjon, strategi og bærekraftsmål Vårt bærekraftsarbeid Bærekraftsrapporten Vår bærekraftsrapportering er basert på fire pilarer Pilar 1 | Veien til å