Knowit tar regelmessig pulsen på de miljøene i verden som virkelig driver digitaliseringen fremover. De to siste årene har vi merket at fokuset beveger seg vekk fra ‘teknologi og digital’ og over til kundeopplevelse - CX – Customer Experience. Selv ledende teknologer hos Google i Silicon Valley snakker nå om empati og sterke kundeopplevelser.
Vi tenker dette er et godt budskap å ta med seg inn i julen, før nye og tøffe beslutninger skal tas i det nye året. Her har vi samlet åtte relevante artikler på hvordan vi tolker verden. Samtlige er publisert på knowit.no/tomorrow det siste året.
God jul og godt nytt år.
Big Data verdiløst uten kundeempati
5 min read
Aldri har markedsførere visst så mye om kundene sine, men likevel har kundene aldri vært mer misfornøyd med markedsføringen.
Datadrevne kundeopplevelser i nye økosystemer
5 min read
Spesielt bank, forsikring, strøm, bredbånd og mobil, er blant de mest utsatte og må endre kjernevirksomheten sin.
En bedre kundedialog med chatbots
4 min read
I dag er målestokken global og kundene forventer en behandlingstid på sekunder.
Inbound Marketing
3 min read
Den mest troverdige leads-magneten på mange år.
Teknologiforståelse redefinert
3 min read
Gamle helter har ikke lenger rett.
Hvem tar livet av abonnementsmodellen?
4 min read
Teknologisk gjeld truer livets rett, og mange har motiv for å ta knekken på din forretningsmodell.
Innholdet i sosiale medier er sjefens ansvar
4 min read
Sosiale medier styres av følelser og Content Marketing bør og kan gjennomsyre kommunikasjonen.
Forstår de ansatte hvem dere er og hvor dere skal?
3 min read
Hvordan kan den enkelte medarbeider motiveres til å forstå og uttrykke merkevaren deres.