Gå til hovedinnhold
Til hjemmesiden til Knowit

VI SKAPER LANGSIKTIGE VERDIER GJENNOM Å BYGGE OG STYRKE MERKEVARER

Forhandler av Google Analytics 360

Knowit er offisiell forhandler av Google Analytics 360. Våre analytikere og rådgivere utgjør Nordens fremste fagmiljø på måling og dataanalyse. Som komplett leverandør kan vi hjelpe deg med alt fra kjøp av lisenser til implementering, optimalisering og opplæring.

Få hjelp til å kartlegge brukerdata og atferd

Knowit har ekspertkompetanse på GA4, Google Tag Manager, Server Side GTM, konverteringsoptimalisering som eksempelvis AB-testing og datavisualiseringsverktøy som Looker Studio. Løs problemer som dårlig brukeropplevelse og lav konverteringsrate, med innsikt i besøkendes atferd på et nettsted, app eller IOT.  

 

Få hjelp til alt fra å sette opp sporing, måling, hygienesjekk av kontoen, anbefalinger og rådgivning. Ved å analysere, visualisere og optimalisere kan analytikerne våre gi deg beslutningsgrunnlaget du trenger for å ta strategiske valg. 

 

Hva er Google Analytics 360?

Google Analytics 360 er premiumversjonen av Googles standard analyseverktøy. Tilgang til flere avanserte funksjoner, gjør Analytics 360 det mulig å skreddersy dataanalysen etter bedriftens behov.  

 

Verktøyet er en del av Google Marketing Platform, som integrerer ulike verktøy for annonsering og analyse. Det gjør det enklere å samle og analysere digitale data for å bedre forstå brukeratferd, optimalisere markedsføringskampanjer og forbedre forretningsstrategier.  

 

Fordeler med Google Analytics 360:

  • Google Analytics 360 tilbyr mer data og høyere presisjon sammenlignet med gratisversjonen. Den gir fullstendige rapporter og sikrer mer nøyaktig og omfattende innsikt.

  • Sømløs integrasjon med både tredjepartssystemer, og andre Google-løsninger som Google BigQuery, Google Ads og Google Display & Video 360. Integrasjonen gir mulighet for mer sofistikert analyse, og bedre målgruppemålretting på tvers av plattformer.

  • Inkluderer avanserte verktøy som tilpassede trakter og avansert segmentering. Dette gir mulighet for dypere analyse av brukeratferd, og isolere spesifikk atferd innenfor brukergrupper.

  • Google Analytics 360 bruker datadrevne modeller for attribusjon av berøringspunkter gjennom hele kundereisen, og dermed en bedre forståelse av hvordan ulike kanaler bidrar til konverteringer.

  • Som abonnent av Google Analytics 360 får du høyere nivå av service og støtte fra Google. Inkludert tilgang til dedikert konto-administrasjon og støtteteam.

  • Sanntidsdata og rapporteringsfunksjoner gjør det mulig å ta riktige beslutninger basert på den aller nyeste informasjonen. 

 

Ta kontakt om du vil vite mer, enten det er bistand til kjøp av lisens eller implementering av Google Analytics 360.  

 

Les mer om vårt partnerskap med Google.  

Les mer om hvordan Knowit kan bistå med analyse og markedsføring for deg og din bedrift.   

 

Vil du vite hvordan vi kan hjelpe deg?

Ta kontakt så hører du fra oss!

Mona Hvattum

Salgsansvarlig

Knowit Norge

Les hvordan Knowit har jobbet med Google Analytics 360 for Norwegian

Slide 1 of 1