Sales Hub inneholder en hel rekke verktøy og funksjoner. Hvilke man har behov for og tilgang til baserer seg på HubSpots lisensmodeller. Eksemplene under er ment som illustrasjon, og ikke alle er tilgjengelige i samtlige versjoner. Ta kontakt med oss her, og vi hjelper gjerne til med å avdekke akkurat deres behov.
E-postsekvenser
Sett opp automatiske e-postsekvenser som sendes ut til leads, basert på egendefinerte regler. Dynamisk informasjon fra CRM sørger for at e-postene til mottakeren blir personalisert, selv om e-postene er automatiserte.
E-postmaler
Gjør dine mest effektive e-poster til maler du enkelt får tilgang til og kan dele med teamet ditt.
Sporing av e-post
Få oversikt over når mottakerne åpner en e-post, klikker på en kobling eller laster ned et vedlegg, og få de mest relevante varslene på toppen av aktivitetsfeeden din. Planlegg og send deretter tilpasset, tidsbestemt oppfølging.
E-postplanlegging
Planlegg e-postmeldinger for å gå ut på en bestemt dato og tid, eller bruk maskinlæring for å levere e-postmeldinger til potensielle kunder når de mest sannsynlig vil åpne og lese dem.
Dokumentbehandling
Optimaliser dine salgsdokumenter og personaliser innholdet ved å analysere hvem som ser på hvilke dokumenter, og hvilke sider de bruker mest tid på.
Live chat
Koble direkte til potensielle kunder når de aktive på nettstedet ditt. Videresend chat-samtaler til riktig selger for å bygge bedre relasjoner og lukke flere avtaler.
Salgsautomasjon
Bruk arbeidsflyter til å automatisere manuelle og tidkrevende oppgaver: Fordel leads, opprett avtaler og oppgaver og mer.
Prediktiv lead scoring
Prioriter utsendelsene dine basert på sannsynligheten for at noen blir kunde, slik at du ikke kaster bort tid på å prøve å overbevise lite kvalifiserte kunder.
Rapportering og analyse
“Ut-av-boksen” og tilpassbare rapporter og dashbord lar deg dele forretningsinnsikt både på høyt nivå med for eksempel ledere, og på mer detaljert nivå med for eksempel salgsavdelingen.
Mer om HubSpot
Les mer om de ulike HubSpot-modulene og mulige integrasjoner:
Hva vi kan bistå med
- Innsikt og strategi
- Design og brukeropplevelse
- Tekniske oppsett
- Integrasjon mot øvrige systemer
- Innholdsproduksjon
- Onboarding og opplæring
- Aktiv forvaltning basert på forhåndsdefinerte mål
Hvordan vi jobber
I Knowit tror vi på tverrfaglighet. Derfor består teamene som jobber med HubSpot av strategisk rådgivere, designere, innholdsutviklere og programmerere. Alle sertifisert innen sitt spesialistområde. Hver kunde får sine dedikerte ressurser og kontaktpunkt til disposisjon etter avtale. Vi er tilhengere av smidig kommunikasjon, og liker verktøy som Slack, Jira og Trello for planlegging og gjennomføring.
Hvorfor velge oss
Knowit Experience CRM er spesialiserte innen CRM-implementering, support og rådgivning. Våre konsulenter har mange års spesialistkunnskap og er HubSpot-sertifiserte.
Vår kultur preges av åpenhet, forståelse for kundens virksomhet, høy spesialistkompetanse og en vilje til å stadig utvikles. Vi er dedikerte til å få kundene våre til å nå sine mål, og til å bli deres strategiske partner for å hjelpe dem videre på den digitale reisen.
Kontakt oss for en prat og tilpasset demo
Ønsker du å vite mer om HubSpot eller andre CRM-systemer, og hvordan vi kan hjelpe?
1. Fyll ut skjemaet under
2. Vi tar kontakt for å avdekke deres behov
3. Deretter avtaler vi en presentasjon og demo av løsning tilpasset akkurat dere