Marketing Automation
Automatiser kundedialogen og gjør den personlig. Med Microsoft 365 Marketing kan du skreddersy kommunikasjonen til den enkelte kunde, og skape gode kundeopplevelser.
- Skap lojalitet med eksisterende kunder
- Lag kommunikasjon som bidrar til mersalg
- Skap nye leads med personlig budskap som automatisk blir overlevert til salg
- Benytt innebygd intelligens og analyse som sporer markedsføringsresultater
Lag gode kundereiser
Helhetlig kommunikasjon i sanntid er viktig for en god kundeopplevelse. For å oppnå dette må det utarbeides gode kundereiser. I Dynamics 365 Marketing setter du enkelt opp kundereiser og organiserer disse til alle kontaktpunkter.
Full kontroll på dine arrangement
En av de største fordelene med Dynamics 365 Marketing opp mot andre markedsføringssystemer er håndteringen av arrangementer. Her kan du enkelt sette opp en portal hvor kunder kan melde seg på dine arrangementer og gå direkte inn i din automatiserte kampanje. Arrangementer kan knyttes til Microsoft Teams live events eller Teams møter. Har du fysiske arrangement kan du styre alt helt ned til hvilke rom de forskjellige sesjonene skal være i og hvilke forelesere som presenterer.
Tett samarbeid mellom salg og markedsføring
To områder i en bedrift som alltid bør jobbe tett sammen er salg og markedsføring. Med Dynamics 365 Sales og Dynamics 365 Marketing er din bedrift et steg nærmere et godt samarbeid mellom avdelingene.
- Få en enkel visning av potensielle kunder og vis data fra både salg og markedsføring for å få best mulig innsikt i kundebilde.
- Du kan score leads ut fra ulike kriterier. Da får du leads som enkelt kan overleveres til salg.
Ta beslutninger basert på analyse
Hva er markedsføring uten analyse? I Dynamics 365 Marketing har du ferdige instrumentbord og markedsføringsanalyser. I tillegg kan også bygge dine egne. Kunstig intelligens (AI) hjelper med å sende dine e-poster til riktig tid slik at åpningsgraden din øker. Du kan også teste dine e-poster ved hjelp av innebygd A/B-testing.