Gi serviceagentene innsikt til å forstå deres kunder
Agenter med pålitelige verktøy kan lukke saker raskere og snu alle henvendelser om til økt merkelojalitet. Ledelsen kan styre effektive serviceteams med ferdigbygde dashboards og apper med innsikt basert på kunstig intelligens.
Hjelp kundene med å finne svarene selv med en selvbetjeningsportal
Gi kundene tilgang til kundeinformasjon, delte artikler, og steg-for-steg instruksjoner. Tilby en-til-en assistanse ved å inkludere støtte for chat. Hjelp kundene med å finne svarene de trenger raskt - på deres egne premisser og når det passer dem best.
Snakk med kundene i de digitale kanalene de selv foretrekker mest
Nå kundene i kanalene de selv bruker mest, inkludert SMS, chat, og sosiale medier. På den måten er du alltid klar for å supportere enhver kunde i enhver kanal.
Kundeopplevelsen øker flere hakk med chatbots bygget på kunstig intelligens som er innebygd i Salesforce-plattformen. Kunder skal ikke måtte kaste bort verdifull tid på å forgjeves prøve å nå frem til kundeservice. Med Salesforce Service cloud sikrer du at de kan kontakte kundeservice på måten de selv foretrekker i kanalen de bruker mest i sitt dagligliv.
Løs flere supportsaker på første besøk ute hos kunden med Salesforce Field Service
Lever raskere, intelligent Field service ved å gi alle tilgang til samme plattform, uavhengig av hvor de jobber. Med Salesforce Field Service får dispatchere tilgang til allokering og ressursoptimalisering støttet av kunstig intelligens, og serviceagenter som jobber ute hos kunden får tilgang til kunnskapsdatabase og mer – med eller uten internettilgang.
Gjør dine serviceagenter mer produktive med kunstig intelligens
Dine serviceagenter blir mer produktive med anbefalinger basert på kunstig intelligens tilgjengelig på agentens arbeidsflate. Skalér service og gi kunden støtte via chatbot i sanntid.