Slik forenkler vi hverdagen din med Siteimprove

  Siteimprove gir deg verktøykassen for å løse digitale utfordringer. Men vi vet at du har en hektisk hverdag, og vi tilbyr derfor bistand i arbeidet med Siteimprove. Sammen tar vi deg fra reaktiv brannslukking til proaktivt arbeid med de digitale løsningene deres. Det er hovedsaklig tre hovedområder hvor vi hjelper dere med Siteimprove-arbeidet: Strategi, brukeradopsjon og gjennomføring.

Strategi

Innføringen av nye verktøy får betydning for arbeidsrutiner, og er også en god anledning til å løfte blikket og se på samspillet mellom strategi, løsninger og verktøy. Med utgangspunkt i målene deres ser vi på hvordan dere kan få størst utbytte av Siteimprove, hva dette betyr for interne arbeidsprosesser, og hvordan det kan hjelpe dere til å bli mer brukersentrert. Vi bistår selvfølgelig også med kartlegging av kundelivsløpet samt utforming av web-, analyse- og SEO-strategi. 

Lurer du på om vi kan hjelpe deg?
Kristian Brandser
Daglig leder, Knowit Quality

Brukeradopsjon

Med bakgrunn i bedriftens strategi  sørger vi for at innføringen av Siteimprove blir så bra som mulig. Vi bistår med forankring, kommunikasjon, involvering og opplæringsprogram for de ulike avdelingene og rollene i organisasjonen. Vi hjelper deg også med utformingen av årsplaner med KPIer og rapporter for de enkelte avdelingene og brukerne av Siteimprove.

Gjennomføring (hands on!)

Vi tilpasser oppsett, dashboards og rapporter, og bistår i utbedringen av problemene som avdekkes av Siteimprove. Eksempler på dette er forbedring av informasjonsarkitektur, gjennomføring av funksjonell testing, tilgjengelighetsutbedringer, landingssideoptimalisering og brukertesting. Vi sørger også for en kunnskapsoverføring, og leverer skreddersydde kurs og workshoper slik at vi ikke bare utbedrer problemer, men også bidrar til en varig kompetanseheving i organisasjonen.

Til toppen