
Gode kundeopplevelser blir enklere med prediktiv analyse
Gammeldagse kundeundersøkelser er ut. Ønsker dere å bli skikkelig kjent med kundene kreves det reell innsikt. Ikke bare antatt eller opplevd, men faktisk kundeinnsikt.
Viktige perspektiver på effektivisering, vekst og innovasjon. Take on Tomorrow vinkler aktuelle problemstillinger ut ifra et ledelsesperspektiv.
Legg igjen epostadressen din her - så holder vi deg oppdatert når det legges ut nye artikler på denne siden.
Analysene fra Gartner er omfattende og komplekse, og her lister vi opp hva du må henge med på når virksomheten skal utvikles og forretningsmodellene justeres. Mye av fokuset graviterer rundt ”kunde- og brukeropplevelse”. Vår oppsummering forteller om hvordan kunstig intelligens kommer til å påvirke denne opplevelsen. Gartner lanserer ”The intelligent digital mesh”, som selve fundamentet for fremtidige digital business.
Vår danske leder tar et oppgjør med hvordan handelsstanden tenker rundt Black Friday, og spiller inn hvordan digitalisering og kundeopplevelse kan konkurrere med pris når du skal skru sammen netthandelen din.
De som skal lykkes med e-handel i kombinasjon med varehandel i fremtiden, er de som lykkes med å skape de beste kundeopplevelsene. I det ligger det noen tidløse sannheter om hvilken tilnærming virksomheten må ha for å velge arkitektur, organisering og fokusområder.
Overskriften er i all sin enkelthet utgangspunktet du må behandle i din virksomhet. Vår ambisjon her er å dele fem like enkle råd som kan bidra til å senke pulsen i sommer, når digitaliseringen rundt oss endrer verden stadig raskere.
- Digitalisering bidrar til mer demokrati, bedre liv og helse i en verden med mange utfordringer. Samtidig står vi overfor den største sosiologiske endringen på 700 år. Vår verden endres dramatisk og alt vil henge sammen i et helt nytt økosystem; Tingenes Internett. Bergen Næringsråd intervjuet Knowit i forbindelse med sin nylige Årskonferanse, Time to Step Up, som tar utgangspunkt i FNs bærekraftsmål.
Knowit er et av få nordiske selskap som kombinerer strategisk forståelse med resultatorientert kommunikasjon og ledende teknologiløsninger. Vi jobber best med virksomheter som ønsker at digitaliseringen skal skape verdi innenfor fire ulike ledelseutfordringer; innovasjon, effektivisering, forretningsutvikling og merkeposisjonering.