Mulighet

Ved å identifisere underliggende vekstdrivere og detaljerte perspektiver på trendutvikling, kan selskaper i større grad ta riktige beslutninger som fører til vekst. For å sette en felles retning for vekst, vil en vekststrategi være hensiktsmessig, da denne formulerer de konkrete vekstmulighetene om til en tydelig strategi med en plan for implementering.

Problem

Det kan imidlertid være utfordrende å finne de riktige veiene til vekst for selskaper som opererer i dagens tøffe konkurransemarked. Utfordringen er som regel å identifisere de underliggende drivkreftene selskapet har for vekst, evne å se utenfor egen kategori, eller å lage en helhetlig strategi på hvordan bedriften skal utnytte de nye vekstmulighetene.

Løsning

Vi hjelper våre kunder ved å identifisere underliggende drivkrefter for vekst og kundeverdien i dette gjennom å kombinere menneskelig og forretningsmessig forståelse, formulere vekstmulighetene til en tydelig strategi med en plan for implementering samt ved å inspirere og støtte ledere til å lede den nødvendige endringen.

Vi jobber med bedrifter i forskjellige stadier av vekstmodning, med forskjellige strategiske og kommersielle behov – fra proaktive strategirevisjoner og oppdateringer, til transformasjonstiltak i større skala.

De beste strategiene formes ved å kombinere synspunktene til flere interessenter, og vi vektlegger derfor tverrfaglige strategiprosesser. Våre tjenester er alltid tilpasset de spesifikke behovene til situasjonen vi har med å gjøre.

Vi hjelper våre kunder med å finne svar på spørsmål som:

  • Hvordan vokse?
  • Hvordan skape fokus gjennom tydelige vekstplattformer?
  • Hvordan implementere og gjøre strategien vår levende?
  • Hvordan reagere på eller forberede seg for endringer i markedet?
Lurer du på om vi kan hjelpe deg?
Elisabeth Taranger
Head of Brand & Commercial Strategy
Bli kontaktet
Bli kontaktet

Ønsker du invitasjoner til seminarer og nyhetsbrev - meld deg på her!

Skriv inn din e-postadresse nedenfor for å abonnere på oss.

Til toppen